Tudásbázis
Miért a NetSupport?
A NetSupport (Egyesült Királyság) több, mint 25 éve tartózkodik az IT távfelügyeleti, PC management alkalmazások fejlesztőinek élvonalában. A cég szolgáltatásait napjainkra már hat millió ügyfél veszi igénybe, közöttük jelentős számban kormányzati intézmények és multinacionális cégek.
GyIK - Gyakran Ismételt Kérdések
Ha kérdése, problémája támad, érdemes végigböngészni a Gyakran Ismételt Kérdéseket, hátha már megválaszoltuk, megoldottuk.
NetSupport Szoftver Karbantartás
A Kronos Trade Kft. a NetSupport szoftverek magyarországi disztribútoraként minden ügyfele számára vállalja a szoftverek telepítésével és használatával kapcsolatos díjmentes alapszintű támogatást.
Viszonteladóink
Azon budapesti, vidéki és külföldi partnereink, akiknél megvásárolhatja a NetSupport szoftvereket.
Dokumentációk, leírások (angol)
Termékismertetők, kézikönyvek, a szoftverek egyes információit témakörönként összefoglaló rövid ismertetők, ún. White Paper-ek a NetSupport angol nyelvű honlapján.
Tudásbázis (angol)
Ha a magyar nyelvű Tudásbázisban nem talál választ a kérdésére, keressen a NetSupport angol nyelvű technikai cikkei között. A keresés a megadott termék és verziószám, az alkalmazott operációs rendszer és a megadott kereső-szöveg alapján történik. Segítségképpen megjeleníthető az elmúlt 10 napban leggyakrabban keresett cikkek listája.
Támogatás kérés (angol)
A NetSupport cég angol nyelvű hibabejelentő kérdőíve. Ha kitöltve elküldi a NetSupport részére, a hibabejelentés automatikusan bekerül a bejelentéseket követő adatbázisba, és a technikai támogatást végző csoport egy tagja rövid időn belül felveszi önnel a kapcsolatot.