NetSupport ServiceDesk
Vevőszolgálat
A gazdasági szervezetek versenyképességét és hatékonyságát jelentős mértékben az informatikai infrastruktúrája határozza meg. Alapvető fontosságú a rendszerleállások számának minimálisra csökkentése, ebben van jelentős szerepe egy olyan megoldásnak, amely segíti a felhasználókat az informatika problémáik megoldásában.
A NetSupport ServiceDesk önálló alkalmazásként és a NetSupport DNA moduljaként is rendelkezésre áll.
Biztosítja a vállalkozás szintű segítség és támogatás kérések részletes követését és nyilvántartását.
Szolgáltatások
A NetSupport ServiceDesk a következő alapvető szolgáltatásokat biztosítja:
- A hibajegyek automatikus továbbítása az operátoroknak a hiba és a felhasználó típusától függő, előre definiált ügyfél szabályok alapján.
- A hibajegy státusz automatikus eszkalációja ügyfélspecifikus szabályok alapján.
- A hibajegyek strukturált állapot története a forrás azonosításával (telefon, email és más) minden további bejegyzés alkalmával a hibajegy teljes életciklusa alatt.
- Közvetlen integráció a DNA rendszerhez, hozzáférés a leltár és részleg információkhoz.
- Általános adat-tervező az éppen szükséges adatok nyilvántartásához.
- Integráció az Active Directory-val.
- A megoldások adatbázisának folyamatos feltöltése a jövőben beérkező kérések segítésére.
- Cég és felhasználó adatok importálása más rendszerekből a NetSupport ServiceDesk-be.
- A segítségkérések testre szabható kategóriákba sorolhatók a naplózáskor az adatinput egyszerűsítése céljából.
- A végfelhasználók valós időben követheteik a kéréseik teljesítésének folyamatát.
- Prioritásrendszer a felhasználók és a hibajegy típusok számára az operátorok kiválasztásához.
- Az operátor profilok kialakítása, testre szabható funkcionalitással.
- Teljes hardver- és szoftverleltár információk minden felhasználói rendszerről.
- Valós idejű, cégszintű állapot riportok - például az összes beérkezett hívásról, a hívások állapotáról, átlagos megoldási időről.
- Előzménynapló a felhasználók korábbi segítség kéréseinek adataival.
- Szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodás (SLA) készítésének és elfogadásának lehetősége.
- Előre definiált templétek készíthetők az esetekhez.
- Elrendezés szerkesztő érhető el a startlap személyre szabásához a felhasználóknak és szervezeteknek.
- Jelentés készítő használható egyéni felhasználói riportok elkészítéséhez.
NetSupport ServiceDesk - főbb szolgáltatások
A NetSupport ServiceDesk funkciónak listáját a szoftver angol nyelvű honlapján tekintheti meg.
NetSupport ServiceDesk - rendszerkövetelmények
Milyen hardver- és szoftvereszközök szükségesek a NetSupport School futtatásához?
NetSupport ServiceDesk - Youtube csatorna
A NetSupport ServiceDesk videói a NetSupport Youtube csatornáján.
NetSupport ServiceDesk - dokumentumok
Brosúrák, leírások, esettanulmányok, videó bemutatók, tesztek a szoftver angol nyelvű oldalán.